Wednesday 11 January 2012

mood.....^_^

assalamualaikum....

huhuhu..tgh mood jiwang skrg nmpk gaya...hahaha..asyik duk layan lagu Amani-Amar ja...teruk sungguh...
xtaw la nape..asyik layan perasaan je kejenya...mcm exam PT da lepas...hahaha...teruk la afi ni...
sabor2..ad jodoh x kemananya...

untuk dpt orang sebaik dia, aku perlu la jadi org sebaik dia kn... tp sgt2 terkejut ari tu ak ad istikharah..tiba2 mimpi ada org datang umh....ntah la ati aku kuat mengatakan dia...tp ak xtaw..hanya Allah yang Maha Mengetahui.. apa yang baik dan apa yg x baik utk aku... tp aku kerap kali doakan dialah jodohku....namun siapalah aku nk melawan takdir Ilahi...

Allah andai kata dia milikku,dekatkan dia denganku. Andai kata dia bukan milikku..tenangkan hatiku untuk menerima ketentuanMu ini... dan tabahkan hatiku menerimanya krn aku hanya insan yang lemah ya Allah..

:) Boleh jadi apa yang kamu suka, tidak baik untuk kamu dan boleh jadi apa yang kamu tidak suka itu baik untuk kamu. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui apa-apa (Al-Baqarah)






Doa Seorang Kekasih

Album : In-Team'04
Munsyid : In-Team
http://liriknasyid.com

Oh Tuhan, seandainya telah Kau catatkan
Dia milikku, tercipta untuk diriku
Satukanlah hatinya dengan hatiku
Titipkanlah kebahagiaan


Ya Allah, ku mohon
Apa yang telah Kau takdirkan
Ku harap dia adalah yang terbaik buatku
Kerana Engkau tahu segala isi hatiku
Pelihara daku dari kemurkaanMu


Ya Tuhanku, yang Maha Pemurah
Beri kekuatan jua harapan
Membina diri yang lesu tak bermaya
Semaikan setulus kasih di jiwa


Ku pasrah kepadaMu
Kurniakanlah aku
Pasangan yang beriman
Bisa menemani aku
Supaya ku dan dia
Dapat melayar bahtera
Ke muara cinta yang Engkau redhai


Ya Tuhanku, yang Maha Pengasih
Engkau sahaja pemeliharaku
Dengarkan rintihan hambaMu ini
Jangan Engkau biarkan ku sendiri


Agarku bisa bahagia
Walau tanpa bersamanya
Gantikanlah yang hilang
Tumbuhkan yang telah patah
Ku inginkan bahagia
Di dunia dan akhirat
PadaMu Tuhan ku mohon segala


Lagu : Abai Os (Hijjaz Records)
Lirik : Abai Os (Hijjaz Records)
Penerbit : Faizal Osman
Penyusun Muzik : Firdaus
Hakcipta : Hijjaz Record Sdn. Bhd.




Sumber http://www.hijjaz.com.my
------------------------------------------------------------------------------------------
Dapatkan lirik-lirik nasyid di http://www.liriknasyid.com
eXpresi PENYEGARAN diri

0 comments:

Post a Comment