Sunday 7 October 2012

Luahan



Alhamdulillah..rasa hati dah kurang dah ckt.. 
Semalam bukan main lagi duk sembang yang org yang agak rapat dgn sy... Segala benda masalah yang sy ada, sy luah segalanya kat dia..Menangis sampai bengkak mata... 
Tu baru cite kat manusia.. Lau luah kt Allah mesti lagi rasa lega kan..
Semester ni ase sgt tertekan..Allah saje yang taw apa yang saya rasa... Moga diberikan kekuatan dr Allah utk menempuh dugaan dengan penuh kesabaran... 
"Terima Kasih Ya Allah kerana memberikan hambaMU yang lemah ini sedikit kekuatan dan kesabaran...Aku mohon dekatkan aku dengan hamba2MU yang dekat denganMU agar aku sentiasa dpt mengingatimu.. Sesungguhnya aku seorang hambaMU yang lemah"



bebelan : Sangat2 lemah ase diri ini..Doakan moga terus tabah....


0 comments:

Post a Comment