Saturday 8 September 2012

Cuti Dah Berlalu


Cuti sem selama 2 bulan lebih telah menghampiri penghujungnya...huhuhu..esk dah nk blk UTM dah..blh x law x nak balik...bahana cuti lama sgt..hahaha

apa yang aku wat sepanjang cuti???

Opkos la jd ahli bina badan... hahaha

1. Masa first2 cuti dulu dpt la p Putrajaya jap...kena jaga spupu..warded..sian dia...kt sana sampai la 2,3 ari Ramadan pun kt sana..Sempat la merasa berpuasa di tmpt selain rumah n asrama..mcm la pelik sgt Putrajaya tu..hahaha







2. Blk dari Putrajaya, seminggu lps tu aku p duk umah nenek kt Pasir Mas plak... 2 minggu jgk la kt sana.. sbb utama stay sana sbb imam tarawikh punya bacaan best sgt..sayu je ase...+ dpt gak teman atok nenek..dorang tinggal berdua je... + nk main2 ngan budak Qaisara tu..dia ni jenis x nk ngan org yg dia x kenal...dalam 22 minggu aku duk ganggu je hidup dia, ok la ckt ngan aku..tp masa raya ritu aku p, dia dah xnk ngan aku..sedih loh... Aku sebenarnya nk stay kt kg sampai raya sbb nk tarawikh kt sana..tp cg pgl ke sekolah menengah dulu sbb ade perkongsian ngan bdk2 form 5..aku pun blk la umah seminggu belum raya...tup2 last minit, cg mcj,cancel plak pgrm tu..pengetua x bg..aduh..rugi tarawikh aku kat sana...







3. Beraya la yang paling best..ape agi..sedare mare sume blk..huhuhuhu..syok la + ade spupu yang kawin... Spupu yang 1st pulak tu..mmg meriah bebenor le...

4. Menghadap laptop la..tp xde la hari2...xmcm kt UTM..hahaha

5. Lastly,td p mkn2 sbb esk dah nk blk + adik nk exam..











0 comments:

Post a Comment